Avatar: Son Hava Bükücü Projeleri: Toph, Aang ve YıldızCon ’22

00

Mart’ın sonlarına yaklaştığımız halde karlı ve çok soğuk havalar devam ediyordu *-* Fakat günübirlik Yıldızcon’22 ziyaretimi cosplay çalışmalarım ile gerçekleştirdim! Organizasyonda emeği geçen bütün @yildizbkfk ekibine ve de Avatar Aang ateş ulusu kostümü siparişi ile bu organizasyona katılmamı mümkün kılan sevgili modelim @kabukici_ @safakkokkilic a çok teşekkür ederim! Buyurun hazırlıklar ve etkinlikten bilgiler, fotoğraflar:

1

Bu yıl Avatar: Son Hava Bükücü teması ile sunulan Yıldızcon22’ye sanırım 3. katılışım oldu (Bir tanesine de modelimi kostüm tasarımım ile yollamışım, onu da listeye alıyorum). Önceki etkinliklerden raporları şöyle:
2016 Mitoloji temalı YıldızCon
2017 Star Wars temalı YıldızCon
2019 Pokemon temalı YıldızCon

2 Ben Toph olmaya çalıştım.

Modelim Şafak Beye de aynı konseptten ateş ulusundaki Aang’in kostümünü hazırladım. Çünkü kendisi ateş gösterileri çalışıyor son zamanlarda. Bu kostümü sahne gösterilerinde de kullanacak ^^

3

4 Atölyeden selamlar

AANG

6

Kullandığım malzemeler genel olarak pamuklu kumaşlar: viskon, akfil. Çünkü ateşle oynayacak modelimin mümkün mertebe tutuşmayan kumaşlardan bir kostüme ihtiyacı vardı. Gizli fermuar ve metrelerce pamuklu biye kullandım. Alın bandına altın dore kumaştan desen çalıştım.

7  8

9  5

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

TOPH

Toph kostümünde içime penye bir ten rengi badi üstüne kırmızı penye kumaştan straplez jump suit tasarladım. Onun üzerine de altın kurdele işlemeli bordo akfilden omuz şalı tasarladım. Bir de bel kuşağım var ki onu çengelli iğnelerle kolayca giyilecek şekilde yaptım ve gizli bir cebi de var. Aşağıda da taç maketimi nasıl ürettiğimi görüyorsunuz:

20

21

22

23

24

25

26

27

28  0

 

YILDIZCON’22 RAPORU

Ekip yine sağlam ! 😀 Sağ olsunlar güzel insanlar hiç yalnız bırakmadılar ve birlikte çok eğlendik. Özlediğim birçok kişi ile görüştüm. Çok iyi oldu uzun aradan sonra~

29

30

Yukarıda giyinme odası için ayrılmış mini salondayım. Tertemizdi her yer ve havadardı. Masa da vardı, her şey düşünülmüştü. Ben etkinlik boyunca maskeli dolanmayı tercih ettim. Kendim ve ailem için henüz Covid tehdidi konusunda böyle bir önlem almayı uygun buldum. Pek takan yoktu ve bu biraz endişelendirdi açıkçası. Arkadaşlar henüz tehlike geçmedi! Rakamlar çok yüksek !

31

Dijital oyun alanında pek çok yeni geliştirilen oyunu deneme şansına kavuştuk. Aşağıda Blackburne Games‘in Exnatura Nature Corrupted isimli oyununu görüşümü oldukça sisli yapan lenslerle denedim. Bu da arkadaşlara oyunlarını görme bozukluğu yaşayan ve de o kadar aksiyon oyunlarına aşina olmayan (ben puzzle seviyorum) bir bireyin nasıl oynayacağı hakkında canlı dönütler sağladı. Çok ilgililerdi, çok teşekkürler ! 

32

Aşağıdaki oyun ise Land of Borelia isimli Dragon Flower Games ellerinden çıkmış, çok sevimli bir güve kelebeği karakteri kontrol ettiğiniz bir oyundu. Bunu Şafak da ben de ayrı ayrı oturduk denedik. Ben yine görüşü az birinin dönütlerini verdim. Oldukça eğlenceliydi! Tekrar tebrikler. 

33

Kutu oyunları alanında ise Yıldız Teknik Fantezi ve Bilimkurgu Kulübü tabii ki hiç şaşırtmadı ve Goblin Oyun kulübü ile ortaklaşa hazırlanmış müthiş bir arşivle alandaydı. Biz de Everdell isimli oyunu denedik ve Şafak bey kazandı 😀

34

35

36

3738

Yukadıda sevgili Bahar ile @yildizbkfk nın Ba Sing Se Çay Evi standında poz verdik. Bütün gün ücretsiz, su ve çay dağıtıldı. Ayrıca sponsor standlardan Malavita Kahve gün boyunca çok lezzetli kahveleri ücretsiz sundu. Kadıköy’e yolum düşerse aklımda, muhakkak ziyaret edeceğim.

Aşağıda @yushichann ın Toph cosplay çalışmasını görüyorsunuz.
Dövüş kemeri çok güzel olmuş! Ayaklara dikkat.

39

40

41

Yukarıda @ozan.yokki nin Ba Sing Se’de en lezzetli çayları “el altından” satan orijinal karakterini görmektesiniz. Hala gülüyorum ! Mükemmel bir fikir, çok eğlenceliydi, tebrikler!
Aşağıda ise bir hava tapınağı keşişi var.

42

4445

Bir sürü söyleşi ve panel yapıldı ama pek tabii en çok ilgi gören Talha Aynacı ve Dost Kayaoğlu’nun konuk olup soruları cevapladığı sahneydi.

46

47 Bu oyunu İzmir Oyun festivalinden hatırlıyorum, orada oynamış ve çok zor ama eğlenceli bulmuştuk. Ah o bitmeyen iskeletler! >.<

48

Arcade oyun alanında Süper Smash Bros un en eski versiyonlarından birinde Yoshi ile Link i dövüştüren arkadaşlar yukarıda. Pazar günü ayrıca bir Guilty Gear dövüş turnuvası düzenlendi. Yıldızcon ekibi arkadaşları bu bol seçim şansı sunan etkinlik için tekrar tebrik etmek istiyorum~

49

Yukarıda benim cosplay favorim @bruhnioli nin Kiyoshi çalışması !! Eksiksiz ve harika ayrıntılar !
Vee aşağıda da hepimiz birlikteyiz. Bu lahana arabasını aslında Yıldız Teknik’teki arkadaşlarımız etkinliğe dekor olması için hazırlamış ve hatta bir lahanacı ayarlamışlar. Fakat o gelmemiş. Böylece @askoberko ya harika bir dekor olmuş oldu, çünkü o lahanacı cosplay i ile gelmişti! 😀 Yüz ifadelerine dikkat xD Etkinliğin sonlarına doğru dövüşenlerin arabanın üzerine düşüp devirmesini de video çektiler, hesabında görebilirsiniz. Çok komik! 😀 LAHANALARIIIMM :…(((

50

51

52

Ve @mavibaz_ de alandaydı. İllüzyonist İndigo kaptan, durmadan ilüzyon gösterileri sundu. Aşağıda da bir başka ilüzyon numaraları bilen katılımcı ile numaralarını birbirlerine gösteriyorlardı. Çok eğlendikleri yüzlerden belli zaten 😀 Şafak Bey de ateş gösterilerini sundu dediğim gibi~ Videosunu tiktok a atacağım.

53

54

Bu pozu hepimiz verdik xD Lahana kaçırıyoruz!

55

56

57

58

Şafak Bey avuçlarınız yanmıyor muuu???

59

60

Yukarıda yine Yıldız Teknik kulüp etkinliklerinden Avatar: Son Hava Bükücü bilgi yarışması.
Aşağıda da Wendigo Games sunumu öncesi sahnede hazırlık yapan kulüp üyesi güzellerden poz vermelerini rica ettim:

61

62

Yukarıda maalesef adını öğrenemediğim başarılı bir cosplayer arkadaşımız var ki kendisi bilgi yarışmasının da açık ara farkla birincisi oldu!
Aşağıda ise ücretsiz vestiyer hizmeti veren noktayı görüyorsunuz. Her şey mükemmeldi !

63

IMG-20220321-WA0008

64

65

66

67

GÜNCELLEME: Kostüm satışa sunulmuştur!

Teşekkür ederim !

@niluferinkoleksiyonu

Kaa- chaaov~ Toph from Avatar: The Last Airbender, Book 3, episode 2 #😎 #cosplay #avatar #toph #firenation

♬ original sound – George Jnr McKeon

Rapor burada bitiyor ama bu aralar başıma gelen korkunç bir olayı buradan da duyurmak istiyorum. Oldukça anlayışlı davranmaya çalıştım, beni bilen bilir pek böyle şeyler paylaşmam ama Hücon yöneticisi Tarık Deppercos bana büyük bir zarar verdi. Şahsıma hakaret de etti, atılan boş iftiraya inanıp jürilik teklifini geri çektiklerini bildirdi. Yıllardır destek olduğum biriydi ve bu ihaneti beni çok şaşırttı. Maalesef bir de bu kalitesiz insanlar şimdi dava fln açarlar babalarının paralarıyla ve huzurumu daha da kaçırmaya çalışırlar diye o tarafın SS lerini yayınlayamıyorum ama benim mesajım:

Screenshot_2022-03-11-11-23-34-85_6012fa4d4ddec268fc5c7112cbb265e7

Uzun yıllar sohbet ettiğim, çalışmalar yaptığım birinden böyle bir hareket beklemezdim. Beni en çok şaşırtan bu oldu. Fakat onu bu harekete iten Elif isimli kadından bekliyordum. 10 yıldır vazgeçmeyen kıskanç biri, iftira da atar; iş, insan, para kaybettirmeye de çalışır. Saplantılı biri. Alıştım artık ona ve drama çabalarına…
Kimsenin bana iftira atmaya, hakaret etmeye hakkı yok. Hala onu savunanlar bana sosyal medyada zorbalık yapmakta; ama ben işime, sanatıma yapılan bu saygısızlığı duyurmaktan memnunum. Gidin bu etkinliğe ve bu insanların yüzüne gerekli bakışı atın rica ederim. Teşekkürler !

Bir Cevap Yazın